CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

MukaCATATAN

Thursday 1 November 2012

WELCOME BACK MISS OWNER !

Hii ! anneyeongg ! Assalamualaikum semua.

Ya ALLAH, dah berzaman berkurun lamanya aku tak update blog nih. alahaiii --' nak kata busy tu adalah jugak, free pon adalah jugak. cuma apa? cumaa MALAS jea. hurrrr -.-' So, welcome back to me ! HEHEHE


Haaa. tengok nenek kat atas nih, excited gilaaa aku dh buad comeback lagi ! HEWHEW. Sebab nenek setia tunggu aku, sebagai hadiah aku ade banyak cerita ceritu nak share dengan semua okay (Y)

banyak sangat sampai kena tanda semua dalam buku conteng. yelah , takut lupa nak share nanti dengan semua. hihihi

#cmni laa gambaran kasar buku conteng aku kat rumah. tapi tolonglah jangan PERCAYA ! anda kena tipu lol. HAHAHA *Tak kelakar mane kan ?tsk tsk

aku cuma nak bagitahu yang aku dah nak masuk sem 4 dah. pejam celik pejam celik sekejap jea. rasa mcm baru jea semalam aku create blog. *puihhhh -- so, bila dah masuk sem 4, cerita sebenarnya aku nak habaq jea yang aku makin busy la,. subject pon makin susah. *rasa macam dihempap batu besar jea kepala nih

so, kepada semua nantikan entry etry aku seterusnya ya. banyak sangat ! cerita lama? cerita baru? semua ada. jangan segan2 ya mahu nengok. HIHIHIKKS

k laa yaw. byebye


0 comments:

Post a Comment