CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

MukaCATATAN

Tuesday 14 February 2012

TEHARUNYERRR . auwww auww

Hollaa, cikBELLA disini. Assalamualaikum :)

Nak story apee yea kali nii untuk entry kali nii untuk update kali nii?? *lekak sung -kali nii HAHAHA
aku nak cerita pasal seorang sahabat+teman+kawan+friend+buddy pelus etc laa... sangat teharu ngan dia. persoalannya, KENAPA??? * sabar laa, nak start lagi cerita neyh c(:

Aku baru jea kenal dia neyh. tak sampai setahun lagi. tapi 2 bulan nii kami memang agak rapat laa maybe sebab ahaaaa. alkisahnya, ade laa time chinese new year break, dia cakap kat aku dia pegi holiday dengan family kat Cameron Highlands. So, aku ni biasalah, tak lepas dari main-main. aku suruh dia bawa balik buah kaki kat aku. *nada hanya main-main jea ;)

TAPI


unexpected laa pulak. dia betolbetol belikan kot -.-' goshhhhhh ! teharu gilaaa, malu pon ade, agagaga :P
tapi dia amik masa yang agak lama untuk berikan kat aku. HERAN BIN RUNSING betol laa. HAHAHA. 
tapi at least dia bagi jugak. Walaupun orang akan cakap -- ' alaaa, bende nii jea? aku bole beli sndri' -- ehh? biasa jea. tak heran ' ---' FYI, ade aku kesah semua tu? harga tak penting laa. yang penting nilai keikhlasan hati kita . +___+ HIHIKK

#aku suka gilaa. cute sangat. comel macam aku. *tangan di bahu mata ke atas ;bb

#the most important, mcm mane dia tahu aku suka pink haa? *btw, mmg aku addicted gilaa ngn wrna PINK neyh. semua benda nk pink. koleksi sedia ada -handphone, purse, botol air, lappy sleeve, baju tayah cakap laa :D HAAHA

Buat my buddy yang aku maksudkan, -- Thanks a lot weyh ! kau memang the best ever laa ! no wonder kau cakap kau BFF aku *bangga jap HAHAHA. I really appreciate it. I will keep it forever jyeeaahh :DD

Haa, tu jea laa nak di cerita kan . HAHA. *yoyo ooo yea lebih kan tadi?? hihihi , Okaylah, tiba masa untuk saya mengundurkan diri. maaf dipinta jik ada salah dan silap. *ehh, apesal baik sangat aku hari nii? mood baikk. k, byebye. <3<3 mooahhhh

withlove,


0 comments:

Post a Comment