CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

MukaCATATAN

Saturday 4 February 2012

THE MEANING OF GREET STYLE ??

Haii, Assalamualaikum pembuka bicara dan SALAM MAULIDUR RASUL :)
Dah lama rasanya tak berkampung kat blog neyh ! Bukan nya apa, kerana kekangan masa itulah alasannya --'
Tapi aku kembali lagi kali nii nak share dengan korang pasal tajuk kat atas tuh. * alaaa, kat atas tuu, sambil muncungkan mulut :D HIHIKS

Rupanya, baru aku tahu , gaya bersalam nii ada banyak jenis dan maknanya tersendiri. makna tersirat laa katakan ! So, you guys, beware yeah ! check it out the meaning please ! >.<

 #salam yang membawa maksud kita percaya pada seseorang itu

#nii haa, baru namanya mesra alam ;)

#malu laa, first time jumpa. ehekk

#beware this greet !

#khas buad lelaki okay ! :D

#tidak penting pon aku salam ngan kau-.-' *biasa tgk bila ade sport match kann? 

#jauhilah style ini *pesanan penaja

#dominan??

#pendamaian itu lebih tenang kan? :)

#merendah diri macam saya ^_^ auww auww

#memberi peluang? so, grab lerr -.-'

So, bila tengok semua style tuu, style mane yang memang selalu anda guna? yang membawa maksud baik tuu, proceed ajelah. Tapi yang membawa maksud kurang baik, harap buanglah yea. guna style lain pulak ! *kann dah bagi banyak style nii. nak apa lagi? nak gusti ke? dushdush -->marah nii. muhihihi


*sekadar gambar hiasan dan renungan bersama :)

Okaylah, sampai di sini sajalah celoteh aku for this entry. So, berjumpa lagi kita di hari dan waktu yang lain. HEHEHE. byebye. tataa,,titiii,,tutuuu ;bbb

withlove,


0 comments:

Post a Comment